| 000 | 01525nrm a2200229 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 997 | 0 | 0 | _e2 |
| 008 | 251121s2022 sp ||||| |||| ||| ||spa d | ||
| 080 | _a79 | ||
| 100 |
_aFernández Álvarez, Irimia (Brazolinda). _9329511 |
||
| 245 | _aCarreira de caracois | ||
| 250 | _a1ª ed. | ||
| 260 |
_aSantiago de Compostela (A Coruña) _c, 2022 |
||
| 300 | _a1 taboleiro, 2 familias de caracois, 1 dado e cesta para conter o xogo | ||
| 500 | _aIdade: a partir de 3 anos. Xogadores: 2 Tempo de xogo: variable (máis de 10 minutos). | ||
| 505 | _a- 1 taboleiro. - 2 familias de caracois. - 1 dado. - 1 cesta para conter o xogo. | ||
| 520 | 3 | _aDúas familias de caracois saíron na procura de algo para comer, pero as mellores leitugas están do outro lado do río e hai moita corrente. O obxectivo do xogo é chegar primeiro á leituga correspondente, xa que un xogador terá que chegar á leituga das flores rosas e o outro á das flores laranxas. Para mover tírase o dado e colócase o caracol da cor que indique á altura do caracol da mesma cor do xogador contrario, é dicir, se o xogador 1 saca “marelo” porá o seu caracol marelo ó lado do marelo do xogador 2. Deste xeito irán avanzando ou retrocedendo ó longo do taboleiro. | |
| 521 |
_aINF456 _aPRI12 |
||
| 650 |
_aCores _94146 |
||
| 650 |
_aMotricidade fina _988615 |
||
| 650 |
_aIniciación aos xogos de mesa (regras comúns, respecto de quendas, asociación dado-acción)) _9329517 |
||
| 856 | _ubrazolinda.com/gl/inicio/13-carreira-de-caracois.html | ||