Fernández Álvarez, Irimia (Brazolinda).
Carreira de caracois - 1ª ed. - Santiago de Compostela (A Coruña) , 2022 - 1 taboleiro, 2 familias de caracois, 1 dado e cesta para conter o xogo
Idade: a partir de 3 anos.
Xogadores: 2
Tempo de xogo: variable (máis de 10 minutos).
1 taboleiro.
- 2 familias de caracois.
- 1 dado.
- 1 cesta para conter o xogo.
Dúas familias de caracois saíron na procura de algo para comer, pero as mellores leitugas están do outro lado do río e hai moita corrente.
O obxectivo do xogo é chegar primeiro á leituga correspondente, xa que un xogador terá que chegar á leituga das flores rosas e o outro á das flores laranxas. Para mover tírase o dado e colócase o caracol da cor que indique á altura do caracol da mesma cor do xogador contrario, é dicir, se o xogador 1 saca “marelo” porá o seu caracol marelo ó lado do marelo do xogador 2. Deste xeito irán avanzando ou retrocedendo ó longo do taboleiro.
4º-5º-6º Educación Infantil 1º-2º Primaria
Cores
Motricidade fina
Iniciación aos xogos de mesa (regras comúns, respecto de quendas, asociación dado-acción))
79
Carreira de caracois - 1ª ed. - Santiago de Compostela (A Coruña) , 2022 - 1 taboleiro, 2 familias de caracois, 1 dado e cesta para conter o xogo
Idade: a partir de 3 anos.
Xogadores: 2
Tempo de xogo: variable (máis de 10 minutos).
1 taboleiro.
- 2 familias de caracois.
- 1 dado.
- 1 cesta para conter o xogo.
Dúas familias de caracois saíron na procura de algo para comer, pero as mellores leitugas están do outro lado do río e hai moita corrente.
O obxectivo do xogo é chegar primeiro á leituga correspondente, xa que un xogador terá que chegar á leituga das flores rosas e o outro á das flores laranxas. Para mover tírase o dado e colócase o caracol da cor que indique á altura do caracol da mesma cor do xogador contrario, é dicir, se o xogador 1 saca “marelo” porá o seu caracol marelo ó lado do marelo do xogador 2. Deste xeito irán avanzando ou retrocedendo ó longo do taboleiro.
4º-5º-6º Educación Infantil 1º-2º Primaria
Cores
Motricidade fina
Iniciación aos xogos de mesa (regras comúns, respecto de quendas, asociación dado-acción))
79